Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
46 відгуків
+380 (73) 947-25-37
+380 (97) 947-25-37
Ваші забаганки
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Політика повернення та обміну товару Шановні покупці, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» наша компанія здійснює повернення та обмін товару належної якості протягом 14 днів з моменту його покупки при дотриманні певних умов. Обміну та поверненню не підлягають товари з переліку, затвердженого постановою КМУ від 19.03.94 р № 172. Обмін і повернення товару належної якості Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний або повернути його в магазин з подальшим відшкодуванням коштів. Обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, при дотриманні наступних умов: - товар не був у вжитку; - збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики; - є товарний або касовий чек, інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару. Відсутність у Вас касового чека або іншого документа, що підтверджує оплату, не позбавляє Вас можливості обміняти або повернути товар. У разі відмови покупця від товару належної якості, вартість доставки та зворотного відправлення оплачується за домовленістю. Умови повернення товару неналежної якості Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів в якості купленого товару, він може бути підданий спеціалізованій експертизі (експертизу проводить споживач). Обмін товару або повернення грошових коштів в такому випадку здійснюється тільки за результатами експертизи. У разі виникнення проблем з товаром, необхідно виконати наступні дії: - зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом - розділ Контакти https://zabaganki.com.ua/ua/contacts - напишіть нам, вказавши в темі листа «Повернення товару», і сформулюйте проблему. Детальніше: https://zabaganki.com.ua/ua/return_policy

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner